مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 13:302021-01-13ورزشي

لیگ برتر فوتسال| پیروزی کوثر اصفهان با گلزنی دروازه بان


تیم فوتسال بازار های روز کوثر اصفهان در هفته ششم لیگ برتر مقابل حفاری اهواز به برتری دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در قالب هفته ششم لیگ برتر فوتسال و در گروه دوم از ساعت 15 امروز تیم بازارهای روز کوثر اصفهان میزبان تیم حفاری اهواز بود که این دیدار با پیروزی کوثر به پایان رسید .

بازی را بازیکنان کوثر اصفهان بهتر شروع کردند و در اکثر دقایق ابتدایی نیمه اول توپ و زمین را در اختیار داشتند اما برخلاف جریان بازی و روی یک ضد حمله حفاری موفق شد نخستین گل را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه اول شاگردان سعید رستمی در کوثر به شدت حملات خود افزودند اما باز هم این حفاری بود که به گل رسید؛ در ادامه کوثر موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند و در ثانیه های آخر بازی بازی را به تساوی کشاند تا بازی در نیمه نخست با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

در نیمه دوم هر 2 تیم احتیاط را در دستور کار قرار دارند و گل نخوردن اولویت اصلی آن ها بود به همین دلیل موقعیت گلزنی زیادی روی دروازه ها ایجاد نشد تا این که کوثر اصفهان از روی یک خطا پشت محوطه جریمه به گل سوم دست پیدا کرد.

در دقایق پایانی بازی با توجه به این که حفاری از پاورپلی استفاده کرد، کوثر موفق شد 2 بار دیگر به گل دست پیدا کند و به این ترتیب این دیدار با نتیجه 5 بر 2 به سود کوثر اصفهان به پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال| پیروزی کوثر اصفهان با گلزنی دروازه بان

لیگ برتر فوتسال| پیروزی کوثر اصفهان با گلزنی دروازه بان